2010. január 7., csütörtök

Január hetedike +18-as tartalommal


Nem vagyok költő, legfeljebb a pénz kategóriában, sokkal szószátyárabb vagyok attól, hogy néhány sorba tudjam sűríteni mondanivalómat. De vannak élethelyzetek, amikor feleslegesé válik a szócséplés.Az emberből mégis kikívánkozik valami. Erre a legalkalmasabb forma a haiku. Egy ilyen ihletett alkalom után írtam meg ezt a pársorost, ami azóta is a kedvenc saját versem.

Haikuk

Az est becsoszog
csontos vén lábán puha
fekete mamusz

A hold bambán néz
tányérjából méz csorog
be a szobába

Gyertyaláng fénye
árnyékot vet a falra
tétován táncol

Gyűrött lepedők
buja takarásában
szusszan a kéj-vágy

Fejem válladon
összefonódott testünk
Laokon csoport

Dalol a lelkünk
szerelemről álmodik
átölel az éj

2 megjegyzés:

  1. És ha már volt, akkor beküldtem egy pályázatra is. Feldmár András hirdetett egy haiku pályázatot. Nem nyertem.
    Ezek lettek a nyertesek:

    1. díj Jónás Tamás

    égen kerekebb
    a hold mint az elmében:
    szégyen szeretet

    2. díj


    Seggem vad szőre
    leng a fing viharában
    a tököm mögött.

    3.
    mikipeti

    felnő az ember
    tovaszáll a hónaljszag
    nem jár hetessel

    Mérgemben én is írtam egyet, amit nem tettem fel sehová. Most ide rakom okulásul az örökkévalóságnak

    Nedves a pinám
    nyilván faszra éhezik
    valamire vár

    No! Ezt kellett volna beküldeni, tutira nyerek :D

    VálaszTörlés
  2. Először berágtam a helyezetteken, de ez a második ez nem is olyan rossz...

    VálaszTörlés