2010. január 11., hétfő

Bangó Margit Halk zene szól az ájszakában



Halk zene szól az éjszakában
Érezned kell, hogy rád találtam
S, így lesz miénk a boldogság
Ne gondolj arra, ami fáj

Ne nézd többé a múltam
Megtévedt szív is szerethet
De nézz könnyes szemembe
Olvasd ki, hogy mily forrón szeretlek

A szívem háborgó tenger
S a szememből könnyek peregnek
Mert én téged szeretlek
Hagyd a múltat én sem kérdezem

Örülj, hogy itt vagy velem ne kérdezd miért könnyezem
Igazi nagy szerelem mily bennem ég
Szorítsd meg most a kezem boldogság maradj velem
Az ajkad úgy keresem mely lázban ég

Ne nézd többé a múltam
Megtévedt szív is szerethet
De nézz könnyes szemembe
Olvasd ki, hogy mily forrón szeretlek

A szívem háborgó tenger
S a szememből könnyek peregnek
Mert én téged szeretlek
Hagyd a múltat én sem kérdezem

Örülj, hogy itt vagy velem ne kérdezd miért könnyezem
Igazi nagy szerelem mily bennem ég
Szorítsd meg most a kezem boldogság maradj velem
Az ajkad úgy keresem mely lázban ég

Ne nézd többé a múltam
Megtévedt szív is szerethet
De nézz könnyes szemembe
Olvasd ki, hogy mily forrón szeretlek

A szívem háborgó tenger
S a szememből könnyek peregnek
Mert én téged szeretlek
Hagyd a múltat én sem kérdezem

Hagyd a múltat hisz én sem kérdezem

1 megjegyzés: