2010. április 16., péntek

Párkapcsolati konfliktusok kezelése csillagjegyek szerint

Teljes cikk itt

Én csak a mérleget ragadtam ki - Endre és én mérlegek vagyunk


MÉRLEG: Problémák szőnyeg alá söprő taktikája már-már legendás. Azt viszont kevesen tudják, hogy ha egyszer belemegy a konfliktusba, a legharcosabb bajnok válik belőle. Ő az, aki sokáig tűr, aztán egyszer csak borít, és ez a veszekedés még egy Kos temperamentumot is meglephet. Nincs kegyelem. De ez tényleg csak kardinális, főleg párkapcsolati kérdésekben fordul elő nála. Igazából egészen eddig a pontig lehetetlen vele vitatkozni, mert vagy eleve elismeri a másik igazát, vagy tisztában van ugyan a sajátjával, de nem megy bele a harcba. Igen ritkán fordul elő, hogy veszekedne, ekkor viszont legyőzhetetlen, meggyőzhetetlen és megalkuvást nem ismerő.

6 megjegyzés:

  1. nem tudom a szőnyeg alá seperni a gondokat. se veszekedni,se kérni. s mindig legyőznek,meggyőznek,megalkuvok sose maradok felül 1 vitába.

    VálaszTörlés
  2. van egy mérleg a közelemben, harminc éve. mindenkinek megfelelni akaró, direkt semmit sem fölvállaló, konfliktus kerülő. soha nem lehet tudni, igazából mi jár a fejében, éppen ezért megfoghatatlan, érzelmileg zsarolhatatlan. elve, békében lenni a világgal, mindenkire mosolyogni. haragosáról sem tudok, de hogy igazi barátja nincs, az biztos.

    VálaszTörlés
  3. Endre: harcolni kell. Mert az ilyen magatartás hosszú távon önpusztító. Komolyan mondom. Meséltem már neked, hogy én tervezetten szoktam veszekedni. Én sem kedvelem a veszekedéseket, de szükséges rosszként megteszem. Mert ha nem, akkor az ember előbb utóbb vagy önmaga, vagy a környezete ellen fordul, és robban. De úgy, mint az atombomba. Ilyen "atomtámadás" megelőzésére "jó" a kisebb "égzörgés".

    VálaszTörlés
  4. @ NFDE:

    ööö,miért kéne valakit zsarolni? akár érzelmileg akár máshogy???

    Amúyg a fenti dolgok Rám is igazak,amiket felsoroltál,ám azt gondolom van(nak) igaz baráto(ai)m.

    @ Marika: ismersz. :(

    Üdv Endre,Doroszló!

    P.s.: Még hallasz rólam ... :innocent:

    VálaszTörlés
  5. nocsak??? mióta társjt Kula városához a FeedJit? :o

    VálaszTörlés
  6. Erika: a levegős jegyek ilyenek. Megfoghatatlanok.
    A mérleg jegyű ember a se' hús, se' hal.

    VálaszTörlés