2010. február 22., hétfő

Február 22.-e, hétfő. Képzeletbeli utazás

sárga szári


Én nagyon szeretek utazni. Mostanában csak szeretnék, de mindegy. Ezért legalább a képzeletbeli utazások lehetőségét szoktam kihasználni. Van egy nagyon kedves barátnőm, Kósa B. Katalin, a Szerena-szisztéma írónője, ő rendszeresen ellát pps-ekkel. Így a képek segítségével olyan helyekre juthatok el, ahova másképp a büdös életben soha. Képzeletben sétálgathatok Mekkában, Dubaiban, vagy bekukucskálhatok az indiai szent barlangok mélyére. De még a legtrendibb szári viselet dolgában is képben vagyok.

Az utazás mellett az állatokat szeretem a legjobban. Mostanában főleg azokat is csak nézegetni, mert mióta megvan a Pipi (macska), azóta nem tudom elképzelni, hogy élő állat megmaradna a lakásban ez a hiperaktív, macskabőrbe bújt rottweiler mellett. Ami leverhető volt, azt már mind leverte, ami szétrágható, azt szétrágta. Ha vele kezdem volna az állattartó karrieremet, már nem tartanék semmit. Úgy, mint mikor egy angyali gyerek után születik egy második, aki a tűzön sem égne meg. Ha ő lett volna az első, második biztos nem lenne.
Így csak nézegetem az állatokat. Szerencsére itt a net, gyönyörködhetek bennük. Nemrégen fedeztem fel, hogy a National Geographic oldalán nem csak az állatok képei, főbb jellegzetességei, és élőhelye van fenn, hanem a hangjukat is lehet hallani. Remélem, hamarosan azt is feltalálják, hogy a komputeren keresztül a szagokat is lehessen érezni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése